Szerviz ügyintézés

Szerviz ügyintézés

Szervizünk elérhetősége: ugyfelszolgalat@mi-one.hu

Amennyiben garanciális/jótállási vagy szerviz igényét szeretné érvényesíteni, az alábbi teendői vannak:

1. Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot:

Online Hibabejelentő

2. Töltse le a szerviz megrendelőlapot, töltse ki adataival és a tapasztalható hiba részletes leírásával, és mellékelje a készülékhez.

Szerviz Megrendelőlap

3. Készítse elő a készüléket a szervizelésre

  • amennyiben szükséges törölje a felhasználói fiókokat és biztosítsa a hozzáférési jogot a szerviznek

4. Gondosan becsomagolva küldje el címünkre a következőket:

  • kitöltött Szerviz Megrendelőlapot (részletes hiba leírással)
    (Szerviz Megrendelő nélkül érkezett csomaggal nem tudunk dolgozni)
  • jótállási jegyet
    (jótállási jegy nélkül csak térítéses formában tudjuk vállalni a javítást)
    (MINDEN általunk kiküldött csomagnak része a jótállási jegy)
  • hibás készüléket (akkumulátorral)
  • hibával összefüggő tartozék(ok)

5. A meghibásodott készüléket az alábbi címre kérjük eljuttatni:

SMARTCOM Hungary Kft
3400 Mezőkövesd
Jezsuiták tere 4.

Utánvétes csomagot nem áll módunkban átvenni.

GLS futár rendelés:

https://mi-one.hu/Termek-vissza-szallitas


Amennyiben a készülék meghibásodása nem rendeltetésszerű vagy megfelelő használatból adódik (bővebben mi-one.hu ÁSZF. 7.pontja), úgy a vizsgálatnak és a javításnak költségei vannak, melyek a Megrendelőt terhelik. A bevizsgálás díja egyszeri 5.000.-Ft, melyet a javítás igénybevétele esetén jóváírunk.

Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldött terméket 60 napig tudjuk tárolni, ezután megsemmisítjük a nem keresett készüléket.